Duunit
Oli kyseessä sitten yhden videon tuotanto tai kymmenien videoiden sarja, meille jokainen projekti on uniikki kokonaisuus. Alta pääset tutustumaan luomuksiimme tarkemmin.
Yhteistyössä Refedo suunnitteli ja toteutti videosarjan, jossa kuusi vesivoiman ammattilaista kertoo työstään vesivoiman parissa. Videosarjassa tuotettiin pitkät versiot Youtubeen, rekrymedioihin ja oppilaitosyhteistyöhön sekä lyhyet versiot sosiaaliseen mediaan ja maksettuun mainontaan. Videotuotannon yhteydessä napattiin myös kampanjan still-kuvat.
Refedo on Technopoliksen luotettu yhteistyökumppani monipuolisessa videotuotannossa. Alun perin yhteistyö polkaistiin käyntiin referenssivideoiden tiimoilta, mutta yhteinen tekeminen on sittemmin laajentunut kattamaan myös luovemman sisällöntuotannon. Luova mainosvideo on osoittautunut tehokkaaksi työkaluksi kohteen markkinoinnissa keräten runsaasti katselukertoja ja kiinnostusta muun muassa sosiaalisessa mediassa.
Kova kilpailu motivoituneista opiskelijoista innosti Vaasan ammattikorkeakoulua kokeilemaan videoiden voimaa hakijamarkkinoinnissa. Yhteistyössä Refedon kanssa syntyi vaikuttava 11 videon sarja, joka tarjoaa katsojalle näköalapaikan VAMKin opiskelijaelämään ja opintotarjontaan.
Certex on Euroopan suurin teräsköysien ja nostoapuvälineiden toimittaja, jonka palveluihin kuuluvat myös räätälöidyt nostoratkaisut sekä niiden suunnittelu. Yrityksen tahtotilana oli lisätä suunnittelupalveluiden tunnettuutta mukaansatempaavalla palveluesittelyvideolla, joka toteutettiin yhteistyössä Refedon kanssa. Valmis lopputulos toimii oivallisena esimerkkinä siitä, kuinka innovatiivisesti ja ammattitaitoisesti suunniteltu video tekee monimutkaisestakin palvelusta helposti lähestyttävän.
Refedon ja Go Onin yhteistyö sai alkunsa, kun Go Onilla tuli tarve löytää ammattitaitoinen toteutus lyhyelle TV-mainokselle. Refedon rakentama “Työelämän vahvuudet”-videokonsepti istui henkilöstöpalveluyrityksen arvoihin kuin nenä päähän.
Vuonna 2012 suomalainen teknologiayritys Jakamo lanseerasi markkinoille uuden pilvipalvelun, jonka myyntiprosessin tueksi yritys hankki laadukkaat referenssivideot. Jakamon kokemukset osoittavat, että videot auttavat asiakkaita ymmärtämään uuden tuotteen arvoa ja antavat tarvittavaa tukea ostopäätöksen.
IT-palveluyhtiö Netum kehittää alan halutuinta työnantajabrändiä huippuosaajien houkuttelemiseksi. Työnantajamielikuvan ja rekrytointien tärkeänä tukena toimivat uniikit työntekijätarinat, joita Netum on tuottanut yhteistyössä Refedon kanssa. Laadukkaat ja autenttiset työntekijätarinat ovat osoittautuneet tulokselliseksi työkaluksi rekrymarkkinoinnissa.
Loppuvuodesta 2022 Kastellin Easyin-kodit päätti kokeilla videoiden voimaa uusien kohteiden ennakkomarkkinoinnissa. Tunnelmalliset videot kuvattiin kuvankauniissa miljöössä Jollaksessa ja Soukassa, joihin Easyin rakennuttaa moderneja merenrantakoteja. Tunteikkaat videot kertovat katsojalle vaikuttavaa tarinaa asumisen helppoudesta luonnon helmassa.
Työnantajabrändin vahvistamiseksi Rastor-instituutin tarpeisiin suunniteltiin ja toteutettiin kolme mielenkiintoista videota, jotka esittelevät katsojalle urapolkuja sekä diversiteettiä organisaation sisällä. Persoonallinen lopputulos saatiin aikaan osallistamalla videotuotantoon yrityksen työntekijät, joille kuvauspäivät jäivät mieleen positiivisena kokemuksena. Vaikuttavalla videokampanjalla saavutettiin asetetut tavoitteet, mistä kertovat hyvät tulokset sekä henkilöstöltä saatu positiivinen palaute.