Duunit

Oli kyseessä sitten yhden videon tuotanto tai kymmenien videoiden sarja, meille jokainen projekti on uniikki kokonaisuus. Alta pääset tutustumaan luomuksiimme tarkemmin.

Rejlers Finland on yksi Suomen joh­ta­vista tek­nisen alan suun­nittelu- ja kon­sul­toin­tiyh­tiöistä. Jotta yri­tyksen brändi ja vies­tintä tuki­sivat paremmin sen stra­te­gisia tavoit­teita, Rejlers Finland tar­vitsi uuden yri­ty­se­sit­te­ly­videon sekä brän­di­kuvia. Refedo toteutti pro­jektin alusta loppuun, tar­joten kat­tavan rat­kaisun, joka yhdisti ammat­ti­maisen visu­aa­lisen ilmeen ja Rej­lersin toiveet moder­nista ja kan­sain­vä­li­sestä, mutta hel­posti lähes­tyt­tä­västä yrityskuvasta. 
13 videon per­soo­nal­linen sarja Vantaan ja Keravan hyvin­voin­tia­lueen (VAKE) työ­nan­ta­ja­kuvan ja rek­ry­tointien tueksi. Sarja tuo esiin hyvin­voin­tia­lueen työn­te­ki­jöitä ja arkea uudella ja mukaan­sa­tem­paa­valla tavalla. 
Value­Source, kan­sain­vä­lis­ty­mistä tavoit­televa kas­vu­yritys, tar­vitsi yri­tys­videon tukemaan myyntiä ja vah­vis­tamaan brändiä. Refedo toteutti heidän tar­pei­siinsa rää­tä­löidyn avaimet käteen -rat­kaisun, joka sisälsi videon suun­nit­telun, tuo­tannon sekä still-kuvat moni­ka­na­vaiseen käyttöön. Vai­kuttava lop­pu­tulos sai innos­tuneen vas­taanoton niin asiak­kaiden kuin hen­ki­löstön keskuudessa. 
Yhteis­työssä Refedo suun­nitteli ja toteutti video­sarjan, jossa kuusi vesi­voiman ammat­ti­laista kertoo työstään vesi­voiman parissa. Video­sar­jassa tuo­tettiin pitkät versiot You­tubeen, rek­ry­me­dioihin ja oppi­lai­to­syh­teis­työhön sekä lyhyet versiot sosi­aa­liseen mediaan ja mak­settuun mai­nontaan. Video­tuo­tannon yhtey­dessä napattiin myös kam­panjan still-kuvat. 
Refedo on Tech­no­po­liksen luo­tettu yhteis­työ­kumppani moni­puo­li­sessa video­tuo­tan­nossa. Alun perin yhteistyö pol­kaistiin käyntiin refe­rens­si­vi­deoiden tii­moilta, mutta yhteinen teke­minen on sit­temmin laa­jen­tunut kat­tamaan myös luo­vemman sisäl­lön­tuo­tannon. Luova mai­nos­video on osoit­tau­tunut tehok­kaaksi työ­ka­luksi kohteen mark­ki­noin­nissa keräten run­saasti kat­se­lu­kertoja ja kiin­nos­tusta muun muassa sosi­aa­li­sessa mediassa. 
Kova kil­pailu moti­voi­tu­neista opis­ke­li­joista innosti Vaasan ammat­ti­kor­kea­koulua kokei­lemaan videoiden voimaa haki­ja­mark­ki­noin­nissa. Yhteis­työssä Refedon kanssa syntyi vai­kuttava 11 videon sarja, joka tarjoaa kat­so­jalle näkö­ala­paikan VAMKin opis­ke­li­jae­lämään ja opintotarjontaan. 
Certex on Euroopan suurin teräs­köysien ja nos­toa­pu­vä­li­neiden toi­mittaja, jonka pal­ve­luihin kuu­luvat myös rää­tä­löidyt nos­to­rat­kaisut sekä niiden suun­nittelu. Yri­tyksen tah­to­tilana oli lisätä suun­nit­te­lu­pal­ve­luiden tun­net­tuutta mukaan­sa­tem­paa­valla pal­ve­lue­sit­te­ly­vi­deolla, joka toteu­tettiin yhteis­työssä Refedon kanssa. Valmis lop­pu­tulos toimii oival­lisena esi­merkkinä siitä, kuinka inno­va­tii­vi­sesti ja ammat­ti­tai­toi­sesti suun­ni­teltu video tekee moni­mut­kai­ses­takin pal­ve­lusta hel­posti lähestyttävän. 
Refedon ja Go Onin yhteistyö sai alkunsa, kun Go Onilla tuli tarve löytää ammat­ti­tai­toinen toteutus lyhyelle TV-mai­nok­selle. Refedon rakentama “Työ­elämän vahvuudet”-videokonsepti istui hen­ki­lös­tö­pal­ve­lu­yri­tyksen arvoihin kuin nenä päähän. 
Vuonna 2012 suo­ma­lainen tek­no­lo­giay­ritys Jakamo lan­seerasi mark­ki­noille uuden pil­vi­pal­velun, jonka myyn­ti­pro­sessin tueksi yritys hankki laa­dukkaat refe­rens­si­videot. Jakamon koke­mukset osoit­tavat, että videot aut­tavat asiak­kaita ymmär­tämään uuden tuotteen arvoa ja antavat tar­vit­tavaa tukea ostopäätöksen.